29 november 2012

På Boquerias Torg

Efter gårdagens julshopping [från vilken jag för övrigt kom hem tomhänt] beslöt jag och min vän oss för att ta ett glas vin och några pintxos på Boquerias torg inne i MOOD gallerian. Rekommenderas! Tror bestämt jag skall boka bord i restaurangen inom kort för att se vad som erbjuds.. av bilderna att döma ser det lovande ut.

[via]

Vi pratade om livet, delade med oss av våra framtidsplaner och värderingar. Jag uppskattar verkligen vänner som delar ungefär samma syn på livet och hur man skall förhålla sig till det. Det blir så mycket enklare att umgås då! En riktigt bra onsdagskväll blev det. Detta trots att jag kom tomhänt hem..

1 kommentar:

Colorful Boxes sa...

Tack det samma kära Mikaela :) Kvällen ga mersmak & vilken herlige rätter från restaurangen, definitivt värd ett besök skulle man tro..!!!