12 april 2012

Efter Påsk

Nu är jag tillbaka i vardagen. Det är underbart att komma bort från Stockholm och samla energi nu som då. En kort men välbehövlig semester för både mig och älsklingen kan man säga.

Vi har ätit gott. Skrattar tillsammans. Firat älskade mammas försenade födelsedag.. Vi har helt enkelt tagit dagarna som de kommit. Så som man behöver göra nu som då för att orka med allt det vardagliga.

Men nu är jag tillbaka. Inboxen såg dessvärre ut som om en bomb slagit ner och denna vecka har tillbringats till mångt och mycket på jobbet. Här sitter jag fortfarande. Men helgen närmar sig med stormsteg och jag ser fram emot vila och att få sätta en mängd idéer på pränt.


I’m back in Stockholm, back at work. The Easter holiday offered a much needed mini-vacation you could say. We spent the days eating, laughing and socializing. Exactly that, what is needed in order to cope with everyday life. Now, work is once more in focus but the weekend is knocking on my door. Much appreciated. Cannot wait.


Inga kommentarer: