18 mars 2011

Kort Arbetsdag

Idag hade jag tänkt sluta tidigare för att träffa upp mina föräldrar som förhoppningsvis hittat till stan en gråmulen dag som denna. Problemet är att jag inte får tag i dom på telefon så nu sitter jag snällt kvar på kontoret och väntar på samtal och passar på att läsa lite bloggar under tiden.

Hittills har dagen bestått av möten och lunch med kollegor som alla pratar för mycket och man går därifrån matt men belåten. Resten av dagen tänkte jag som sagt tillbringa i butiker med mamma och pappa. Älsklingen ringer in senare för att ansluta sig och på kvällen är det italiensk middag på Haga Restaurang & Delikatesser som gäller. Underbar pasta har dom vilket idag får mig att tänka lite extra på en av mina nära vänner. Resten lämnas öppet, så vi får se var kvällen slutar..

1 kommentar:

Anonym sa...

Alltså, har försökt kommentera i tusen år, men int lyckats. Visade sig att jag måste vara inloggad på min egen blogg för att kommentarsrutan skall synas. Skumt.

Men i alla fall, kikar in nästan varje dag och njuter av ditt mysiga sätt att skriva.

Och pastarestaurang... huhhuh, vad jag saknar, efter bara en halv vecka av ägglakko. Finns ägglös torrpasta (ju billigare desto mindre ägg typ), men den smakar int riktigt rätt.

Lovar att komma med vettigare kommentarer då jag har lite lättare att andas för snuvan :D