21 maj 2012

Långhelg Avklarad. Nya Tag.

[via]

Det var underbart att ha långhelg. Jag har hunnit bli frisk igen och har samlat välbehövlig energi eftersom veckan, precis som väntat, började med att bjuda på tufft motstånd. Annars då? Förutom sjukdom och vila.. Jag har lunchat med min andra familj, slängt segelbåten i sjön, njutit av balkongen, druckit vin och bara gottat mig åt vad livet har att erbjuda.

Och nu i veckan tar jag en dag i taget och försöker jag hålla mig flytande. Imorgon kommer fina mamma på besök. Endast för en kväll, men bättre det än inget alls. Jag försöker lista ut ifall vi skall hitta på något speciellt och så håller jag på att planera middag. Det är väl ungefär det som försiggår i mitt huvud just nu..


The four day long weekend did me well and I’m once more fit for fight. I spent the weekend lunching with family, launching the sailing boat, enjoying life on the balcony, drinking wine and just relaxing. This week I take one day at a time to cope with the amount of work and tomorrow I get to spend one evening with my beloved mum who’s in Stockholm. Due to that express visit I’m now planning what to do and what to eat. That’s what’s currently going on in my head..

Inga kommentarer: