10 september 2012

Den Som Väntar På Något Gott


Måndag. Jag har träffat min nya chef och tror bestämt att detta kan bli bra. I övrigt har dagen fyllts av statistik och estimat och business cases. Jag tog långlunch med en kollega som varit med mig från början av min karriär. Kan inte förklara hur skönt det ibland kan vara att få diskutera dåtid och nutid, positivt och negativt, med någon som följt en under de gångna åren.

Men nu börjar arbetsdagen lida mot sitt slut och jag skall ta en snabbtur via stan för att sedan ta mig hemåt mot garderoben som äntligen står klar. Mina kläder skall få flytta in tillsammans med några påsar egenodlad lavendel! Garderoben stod klar på lördag vid lunch, men fika, soffhäng, svampplockartur och huvudvärk har stått i vägen för inflyttning. Så kan det gå ibland!


A new week has begun. I feel exhausted after today’s tasks but now I’m off to town to arrange with a few things before I’m heading home. Tonight my clothes are finally moving in to their new closet! “The one who waits for something good..”

1 kommentar:

Unknown sa...

Hej

Tack för att du lämnade en kommentar hos mig så jag hittade hit till dig :)

Kavajerna du frågade om är av märket ester elenora och finns att köpa bla hos www.essere.se

Kram Malin