21 september 2012

Nu Tar Vi Helg


Ja nu tar vi helg tycker jag. Ikväll blir det date night med min älskling. En bit mat och ett par timmar i biomörkret. Passar utmärkt efter denna hektiska vecka där tankarna mest snurrat kring arbete och problemlösning. Ska bli skönt att få sätta sig ner över en bit mat och prata annat än just jobb med en av de som betyder allra mest.

I övrigt hoppas jag på en lugn helg. Sovmorgon, långfrukost under vilken jag har tid att läsa tidningen, och kanske ett par vändor till stan för att kolla på tyger till sänggavel och sovrumsgardiner. Ja det är väl ungefär det jag känner att jag vill hinna med denna helg.


Friday evening. Time for date night with my man. Some food, an uplifting conversation and a nice slow movie. Perfect after a hectic week at work..

1 kommentar:

Colorful Boxes sa...

låter som en mysig och avslappande helg! hoppas den blev likedan! kram x