14 oktober 2011

Vilken Vecka !


Äntligen hemkommen från Bukarest där jag tillbringat senaste veckan med rätt mycket jobb, spa, middagar i glada kollegors lag samt lite festande som vanligt. Missförstå mig rätt när jag säger äntligen. Jag uppskattar verkligen resorna till Bukarest och alla underbara människor jag har att göra med, men resandet i sig är mer än mödosamt.

Som resan hem under gårdagen. Trafikstockning, försenade flyg, risk att missa anslutningsflyget till Stockholm, direkttransfer med panik kring passkontroller, incheckning etc. Tänk vilken tur i oturen att jag faktiskt kom hem igår kväll precis som planerat.

Nu är jag som sagt hemma och njuter av en lugn dag. Jobbar lagom mycket. Skall se till att njuta av en lunch ute på stan för att sedan sätta mig på ett café och njuta av höstsolens strålar och en kopp kaffe av något slag innan det är dags att jobba ytterligare några timmar. Ikväll har älsklingen ordnat en överraskning och trots att jag är djävulskt trött efter veckan så ser jag verkligen fram emot kvällen..

Inga kommentarer: