17 januari 2012

Sockerbagarinlägg Borta


Mitt inlägg om helgen försvann. Jag kom åt någon knapp. Berättade om behovet av ny dator, avsaknaden av en riktig kamera, men att jag bör lägga pengarna på lägenheten istället för på nya teknikprylar. I övrigt är jag inte speciellt stolt över att i princip inte gjort något annat än slappat hemmavid. Men det behövs nu som då.

Och så bakade jag ju kanelbullar och det är en bedrift i sig om man är jag. Inte för att jag inte kan baka, utan för att jag helt enkelt inte brukar ha tålamodet på min sida. Tog med en bulle till jobbet idag och snart är det dags för fika..

3 kommentarer:

Tenne sa...

Hej, domdär ser ju ut som riktiga bageribullar! Blir riktigt sugen :)

Mikaela sa...

Du får komma över så kan vi baka bageribullar ihop :)

Tenne sa...

kanske man borde göra det ja! Tills dess ska jag försöka trycka i mig så många fastlagsbullar (eller temlor) som jag kan :)