4 juni 2012

Glossy Box_Maj 2012


I förra veckan hämtade jag ut Glossy Box nummer två. Mer imponerad av månadens box än av den förra. Handcrèmen Cherry Blossom Petal Soft Hand Cream från L’Occitane provas flitigt. Det var ett tag sedan jag använde märket – varför slutade jag!? frågar jag nu mig själv.

Och idag har jag smort in hela mig i Viktor & Rolfs Flowerbomb Lait Corps. Har alltid varit smått motvillig till att pröva starkt parfymerade hudlotions, men nu börjar jag förstå vitsen. Jag doftar fortfarande gott. Ett halvt dygn senare!

Blir att testa boxens övriga produkterna under närmsta dagarna. Och hur roligt är inte det säg! Att få testa några produkter varje månad och förhoppningsvis hitta nya favoriter att ställa i badrumsskåpet. I like!


Last week I picked up Glossy Box number two. I’m currently trying out Cherry Blossom Petal Soft Hand Cream from L’Occitane, and Flowerbomb Lait Corps from Viktor & Rolf. I believe I like both of them. They might just be a couple of new favorites of mine..

Inga kommentarer: