12 juni 2012

Min Mobila Anslagstavla

[via]

Precis som jag länge funderade över att skaffa blogg, har jag fram tills nu skjutit upp ytterligare en grej som jag varit nyfiken på. Pinterest. Men nu har jag faktiskt signat upp mig och börjat samla på bilder.

Problemet är bara att min hjärna för tillfället spretar åt alla tänkbara håll och jag kan inte riktigt hitta den struktur jag vill ha. Det finns sååå många fina och inspirerande bilder och vissa av dom har nu hamnat huller om buller i mina mappar.

Ni som känner mig väl vet att jag gillar struktur över allt annat. Så det blir nog att tänka till och ta en Pinterest-konto-design-session nästa helg. Jag vet att veckan nyss börjat, men det skadar väl inte att planera några dagar framåt nu som då..


I have signed up for Pinterest and am now collecting images. The problem is that I cannot come up with the mapping structure I want [and need for my own wellbeing] for all the beautiful and inspirational images I have found. Because of this dilemma I have booked a Pinterest-account-design-session with myself next weekend. Sounds like a good idea?

Inga kommentarer: