20 juni 2012

Strukturera Och Njut


Flygbiljetter är nu printade. Hotellbokning likaså. På jobbet handlar mycket om avslut och handover, men i mitt huvud är jag redan på semester. Jag fick många fina tips på vad man bör göra once in Göteborg och nu gäller det bara att strukturera upp det lite. Men inte alltför mycket. Det är ju ändå semester vi pratar om.

Ikväll är det dags att ta itu med stolarna som skall följa med oss ner på kurs. Gammalt tyg skall kläs av och under tiden hinner jag säkert bestämma mig för hur jag vill att stolen skall se ut när den är klar. Passar nog på att tänka över resegarderoben också. Ja. Det är mycket planering som försiggår i mitt inre just nu, men det är så jag vill ha det för att sedan kunna njuta ordentligt av semestern.


I’m preparing for vacation. Both physically and mentally. Both at work and at home. Tonight it is time to do some preparation work on the chairs we have bought for next week’s course. I also need to plan the wardrobe for the upcoming week. Multitasking required.

Inga kommentarer: