15 april 2011

Äntligen Helg

Nu har ytterligare en vecka flugit förbi. Jag har hunnit träna båda yoga och core, koppla av och ha roligt tillsammans med nära och kära. Jag har planerat inför resan hem till Vasa i påskhelgen. Har även hunnit med alla mina möten och förberedelserna inför dessa. Har förbättrat processer och hjälpt till med kundprojekt. Jag känner mig faktiskt rätt nöjd med den gångna veckan.

Vad händer i helgen då? Jo jag skall fortsätta fynda. Och äta. På lördag kväll skall jag och älsklingen [och kanske några fler] till den japanska restaurangen Seikoen. Har länge velat besöka restaurangen som anses vara Sveriges äldsta japanska restaurang, men det har liksom aldrig blivit av. Fram tills nu. Och på söndag blir det ytterligare en middag när vi besöker ”svärmor”.

I övrigt inga planer – tips tas mer än gärna emot!


Inga kommentarer: