6 april 2011

KickOff


Avdelningens management team skall ha kickoff imorgon, vilket innebär att jag får njuta av en dag fylld av konferens, SPA och mat på Clarion Hotel Sign i hjärtat av Stockholm. Att sedan veta att hela huset är fyllt av skandinaviska designklassiker gör inte saken värre.

Dagen börjar med lite jobb. Vi skall sätta upp tydliga mål för våra team och för oss själva för 2011. Sedan blir det lunch och mer jobb. Jag har fått i uppgift att fundera över det här med standardisering och industrialisering – hur det ser ut idag och vad vi kan göra för att ta det ett steg längre. Det blir något av en utmaning.

På eftermiddagen blir det relax på Selma CitySpa+ som huserar på hotellets åttonde våning med utsikt över Kungsholmen. Och på kvällen skall vi avnjuta en middag på restaurang Aquavit Grill & Raw Bar. Det ser jag verkligen fram emot eftersom jag endast hört gott om maten och atmosfären. Jag hoppas kunna återkomma med en positiv recension..

Inga kommentarer: