12 maj 2011

Det Är Mycket Nu

Det är lite för mycket på jobbet just nu vilket innebär att jag inte kommer att uppdatera bloggen så ofta de kommande två veckorna.

Jag jobbar på ett företag som delvis mjukvaruutvecklar, vilket innebär releaser av ny funktionalitet samt tillhörande support några gånger per år. Det i sin tur kräver mycket intern och extern kommunikation, utbildningar etc. And I need to make it happen! Och om två veckor är det alltså dags igen.

Och i min hjärna är det alltså småkaos. Jag försöker jonglera alla tankar och tasks och göra så gott jag kan. Hur som helst. Imorgon är det äntligen fredag. Då får jag välbehövlig vila och så kommer min älskade syster yster på besök. Långbesök. Hon fick ett jobb i Stockholm över sommaren och stannar alltså några månader. Det var en av de bästa nyheter jag kunde få.

Övrigt som händer i helgen: förhoppningsvis inget utöver semesterplaneringsmiddag med vänner på lördag kväll samt umgänge med min syster. Jag orkar inte mer än så just nu..

Inga kommentarer: