20 maj 2011

Hem-Hem-Present

Bilder lånade






















Eftersom vi har en pågående Steg!-tävling på jobbet denna månad, brukar jag försöka passa på att ta korta promenader under lunchrasterna. Det innebär även att jag börjat utforska Östermalm och dess butiker flitigare än tidigare.

Idag under lunchen hittade jag en liten livsstilsbutik som säljer bland annat keramik, lite grönt och skönt, viss inredning, form och design mm – Decor heter den och där jag hittade både det ena och det andra som jag kunde köpt med mig hem.

När jag åker hem för att hälsa på mina föräldrar brukar jag oftast ta med mig en liten gåva för att visa uppskattning över att jag [trots att det är självklart för dom] får bo hemma hos dom och bli något av ett barn igen.

Eftersom jag snart är på väg hemåt och sommarn dessutom är på intågande så beslöt jag mig för att köpa något till trädgården som både mamma och pappa uppskattar och älskar att tillbringa tid i. Gåvan som får följa med mig denna gång är planteringsskyltar från Decor/ExMez..

Inga kommentarer: