11 augusti 2011

Jag Vill Så Mycket

Av allt det jag igår uppgav skulle göras, fick jag endast hälften gjort. Ingen större surprise! Ringen blev inte färdigställd. Mest för att jag inte orkade gräva fram tallsåpan och ullen igen. Ja jag tovar alltså en ring. Tidningarna med inspirationsbilder till min mood book fick även de snällt ligga kvar på stolen och vänta på bättre dagar.

Men presenten till min älskade syster är inhandlad, inslagen och väntar på att öppnas. Jag lyckades med det kanske viktigaste. Att packa. Och istället för allt det andra jag hade tänkt mig göra så kollade jag på fotboll(?) och bakade scones mitt i natten. Vissa dagar finns det varken beslutsamhet, handlingskraft eller vett i mig.

Och vad jag skall göra i helgen. Det får ni reda på senare under dagen..


Inga kommentarer: