31 augusti 2011

Att Fira Födelsedag

Känner mig befriad! Orsaken är halvtimmesmassagen på jobbet som gjorde underverk på min stela nacke och trötta rygg. Längtar efter lunch och mötet som börjar på eftermiddagen. Men egentligen längtar jag väl efter att både lunchen och mötet skall vara över. För ikväll skall jag fira älsklingen som fyller år!

Tanken är att vi skall gå ut och äta och bara vara vi två. Komma bort från allt vad renovering och flytt heter för det börjar jag i hög grad bli trött på. Om det skulle vara så att vi bygger på och utvecklar det nya, men när det är allt det gamla vi fortfarande lägger energi på så känns det som om vi behöver ta paus. Och idag är ju en perfekt dag för just det! Jag säger grattis till älsklingen! Och hoppas att han uppskattar min present som jag tycker han är väl värd..

Inga kommentarer: