5 september 2011

Äntligen Tisdagstema Igen



Efter många långa veckors semesteruppehåll drar Fabriken äntligen igång med sina tisdagsteman igen. Trots att jag inte alltid kommer ihåg att leverera så har jag verkligen sett fram emot att de skulle dra igång igen efter semestern. Jag har nämligen lite bloggtorka just nu och tror att detta kan hjälpa mig upp på banan igen..

Det har dock gjorts en del ändringar och tisdagstemat kommer från och med nu levereras endast var 4:e veckan. Lite småtråkigt tycker jag. Men det är ett fullt förståeligt beslut för de som skall administrera det hela. Och det ger mig i och för sig mer tid att förbereda och kanske bjuda på något spektakulärt [don’t get your hopes up]! Vill ni veta vad som kommer kan ni alltid kolla in fabrikskalendern..

Personligen har jag inte ansökt om medlemskap hos Fabriken eftersom jag inte har en renodlad inredningsblogg. Jag bloggar lite såhär vid sidan om kan man säga. Men för er som har en inredningsblogg. Ansök om medlemskap vettja! Hur roligt som helst..

Inga kommentarer: