19 september 2011

Shot Till Lunch



Jag drack en shot innan lunch idag. En hälsoshot såhär i förkylningstider. Denna gång var det Yogayama som ”bjöd” på shot och ekologisk hälsolunch och jag avnjöt den tillsammans med en nära vän. Det fick bli en vegosallad med ugnsrostade rödbetor, pilau och grönt – allt toppat med en underbar fetacrème. Mycket gott. Mycket mättande. Jag känner mig nöjd och kan mycket väl tänka mig ett drop-in yogapass, en skön behandling eller en god lunch på just detta ställe.


Eftersom jag på sistone haft mycket funderingar kring det här med personligt välbefinnande så har lugn och ro blivit en allt viktigare del av vardagen. Vi hade en intressant diskussion om meditation och jag lovade min vän to give it a try! Så det blir ny lunch på fredag och då får jag motta en leverans av meditationsövningar att ta till när det behövs. Det ser jag med spänning fram emot.

Inga kommentarer: