5 september 2011

Helg. Och Jobb. Och Allt Som Vanligt Igen.

Dags att röra sig hemåt för att måleritvätta snickerier och stuckaturer. Det blev en lång dag på jobbet och jag känner mig lite hängig. Det har jag gjort de senaste två veckorna. Jag tror att vädret; allt det kalla och gråa påverkar mig mer än jag vill erkänna.

Helgen tillbringade jag tillsammans med min älskade syster yster. Det var hennes sista helg i Stockholm och det känns redan tomt utan henne. Vi hann med lite allt möjligt. Afterwork med kollegor som diskuterade mycket film och albinos (?) God mat fick vi också i oss. Igelkottsfilmkväll hemma i kaoslägenheten med mängder av godis och chips. Nyttigt jag vet. Go-bananas-at-Lush shopping. Lökinköp och fika på Rosendal hann vi även med. En toppenhelg helt enkelt!



De sista raderna är till för dig sis..

Du är välkommen att hälsa på när helst du vill! Det hoppas jag du vet. Jag uppskattade verkligen att ha dig här eftersom vi fick tid att umgås på det sätt vi gjorde förr.. något jag saknat under alla dessa år isär. Men don't you woorryy! för vi ses snart igen..


1 kommentar:

Tenne sa...

Jo, vet att jag får komma o hälsa på när det behagar och samma sak gäller förstås dig! Känns nog synnerligen vemodigt att vara tillbaka i Finland...så det kanske inte räcker så länge förräns jag ror över kvarken :)