27 juli 2012

Fredag Och Jag Hoppas


Ikväll har vi bokat in något som jag sett fram emot ett tag. Men jag har lärt mig att man aldrig skall ha för höga förhoppningar. Det kanske inte blir av om vi säger så. Men hoppas kan man ju som sagt..

Det är fredag och det ska bli skönt att ta helg trots att de kommande två dagarna är fullbokade. Renovering, materialinköp, middag hos svärmor, träffa vänner.. listan kan göras lång men jag ser såklart fram emot några timmar fritid också. Väderkartorna visar nämligen sol och värme i helgen och efter den ”sommar” vi hittills haft vill man verkligen inte missa en sådan helg!


I’m so looking forward to the weekend even though it’s fully booked. The weather is supposed to be good so I’m hoping I can get at least a few moments off to enjoy some time in the sun..

Inga kommentarer: