30 juli 2012

Stockholm Från Ovan

Ballongflygning! Jag säger då det! I fredags [femte gången gillt] gick den efterlängtade ballongflygningen av stapeln. Vi har hittills haft otur med väder och vind och har tvingats vänta på flygturen i mer än ett år. Men nu var det äntligen dags!

Jag är egentligen höjdrädd, men det här med att flyga ballong är så surrealistiskt att jag liksom glömde bort min rädsla. Känslan av att sväva fram högt över marken. Se alla de bekanta platserna i miniatyr. Och tystnaden där uppe.. den tystnaden slår allt!



On Friday evening it was finally time for us to experience something we had been looking forward to for a while. Air balloon flight over Stockholm! What a surreal feeling. I’d definitely do it again!

3 kommentarer:

Åse - Interiörguiden sa...

Vilken häftig upplevelse, det skulle jag vilja göra någon gång jag med!

Mikaela sa...

Rekommenderas starkt :)

Tenne sa...

Vad härligt att ni slutligen kom er upp och iväg!!