15 juni 2011

Svordomar. Jubel. Belöning. Fail!

Får man svära över kunder och interna konsulter? Och nu menar jag svära till dess tungan blir svart och ramlar av!

Jag har försökt få till ett kundmöte för att diskutera processer, krav och supportstrukturer i snart tre veckor nu och alltid är det något som inte klaffar. Och trots att jag endast ansvarar för en liten liten del av projektet känns det ibland som om jag är den som pushar för att detta skall kunna ros i hamn. Känner någon igen den känslan?

Nåja. Nästa vecka måndag ser det ut som om mötet äntligen blir av. Jag jublar lite inombords och funderar på hur jag skall fira dagens prestation? Kanske en god middag? Ett glas gott rött? Eller ett par timmar i soffan framför en bra film?

Men, ”Säg inte hej innan...”. Ja ni fattar vad jag försöker säga eller hur!

Inga kommentarer: