17 januari 2011

Bloggfri Helg

Det blev inte många inlägg i helgen. Inget inlägg för att vara exakt. Orsaken var inte för att jag inte hade tid, men för att jag inte kände för att sitta framför datorn. Lördagen gick åt till att hjälpa vänner flytta och packa upp deras kök. Efter det blev det lunch, intressanta diskussioner och många goda skratt. Jag hoppas verkligen att dom kommer att trivas i sin nya lägenhet.

Söndagen tillbringade vi hemma hos min sambos syster. Vi hjälpte henne med ett renoveringsprojekt som återstår. Söndagar hemma hos henne brukar alltid innebära fantastiskt goda middagar bestående av fler rätter. Så även denna gång. Dessutom har jag hunnit med att ta det lugnt, kolla på filmer och pyssla denna helg. Något som jag inte alltid lyckas hitta tid för.

På grund av bristen på uppdatering här på bloggen kommer jag att försöka skriva några inlägg under dagen som går. Vi kan kalla det kompensation.

Inga kommentarer: