20 januari 2011

Nya Utmaningar I Kreativitet Och Skapande



Som ni kan se har jag lagt till en logga i menyn. Jag råkade snubbla över inspirationsbloggen Fabriken där ett gäng inredningsbloggare samlas och gör gemensamma temainlägg om inredning.

Fabrikens biträden, som dom kallar sig, är Annaleena och Camilla. Sista fredagen i månaden väljer Fabriken ut månadens inspiratör bland medlemmarna och denna får äran att presentera sin blogg för Fabrikens läsare. En handfull gästbloggare skriver även inlägg under specifika teman hos Fabriken.

Jag kommer personligen att följa Fabrikens Tisdagstema där man på veckobasis får ett nytt inredningstema att tolka för att sedan presentera resultatet i sin egen blogg. Söndagsbilden kanske också får hänga med på min blogg. Denna bild behöver inte ha något speciellt tema och behöver nödvändigtvis inte heller fokusera på inredning.

Det bör meddelas att jag inte anmält mitt intresse att bli medlem eftersom jag inte ser min blogg som en renodlad inredningsblogg. Men man kan ju alltid köra deras tisdagstema och ta söndagsbilder i alla fall så här vid sidan av..

2 kommentarer:

Unknown sa...

Varmt välkommen med!


Annaleena

Mikaela sa...

Tack! Skall bli intressant att se vad jag kan åstadkomma på basen av era idéer :)